Onsdag

Hejsan.

Igårkväll fick vi middagsbesök av Tingen och mikaela. F hade mött upp dom på affärn efter jobbet och dom kom hem med en massa ingredienser till Tacos! Så taco-mys på en tisdag, inte helt fel :)

Idag på morgonen/förmiddagen har vi varit hos veterinären och kollat emblas öra, mycket riktigt var inte allt som det skulle, hon har svamp i ena örat! Låter ju mumsigt :P Så vi fick med oss nån vätska som vi ska droppa i öronen och massera och sedan fick även med oss ett recept på örondroppar. Vi fick även en saftig räkning :P det är ju alltid lika kul. Men finns inget att göra åt det, är hon sjuk så är hon.. och det måste ju botas.

Igår kväll föresten blev jag så glad att jag skrek rakt ut.. "Mina tomater växer!" haha, jag har planterat tomatfrön för ca 2 veckor sedan, kanske inte fullt 2 veckor. Och när jag skulle gå och släcka lampan på kvällen såg jag att det har kommit upp massa gröna grejjer :)


Nu ska jag gå och börja med maten, idag blir det en minnestripp back to thai.. stekt ris med kyckling! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR