Onsdag

Heej!

Just nu tar jag en paus från solandet ute på ballis, det var en lite jobbig ställning att försöka ligga i våran lilla soffa vi har där ute så jag tänkte ta en liten paus tills solen kommer mitt framför balkongen då jag kan sitta i en stol istället :)

Imorse klockan ca 8.20 ringde danne och frågade om vi skulle ut å gå :P haha, 10 minuter senare var han här och ytterligare 10minuter senare var vi ute och gick, det var super härligt väder redan vid den tiden på morgonen så det var skönt, vi tog en långprommis på ca 1timme.

Sedan har jag även varit en sväng på willys för att handla lite smågrejjs till middagen.

Igår var mamma och per här och tittade på sista avsnittet av DH, fikade en massa gjorde vi också. Mamma har varit i London i helgen och hade med sig två superfina grejjer åt mig! :)

En jättefin klänning,som dock inte går att ha som klänning då den är för kort, men går ju utmärkt med jeansshorts eller nånting till :)


Och ett par jättefina sommarskor, hade önskat mig ett par ljusa så dom här var verkligen perfekt, jättesköna att gå i också :)

F är väldigt svår att köpa till och det tyckte mamma också så han fick 3påsar polly ;) vilken tur att det är hans favvo! Tack snälla mamsen för dom fina sakerna :) ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR