Onsdagkväll

Då var första sommarmånaden här, och inte är det väl speciellt varmt. Det kanske det inte brukar vara i början på juni heller men.. det ska ju vara sommar nu! Idag har vi ju iallafall sluppit dundervädret vi hade igår, och på tal om det.. det måste bero på det dåliga vädret vi hade igår, inatt drömde jag att det komma massa tromber,sånna där som sliter med sig allt i sin väg, och vi satt och tittade ut genom fönstret och såg en massa småtromber överallt. Sedan åkte jag ut och tittade lite och kom tillbaks och så att huset som vi bodde i där våran första lägenhet var,var helt totalförstört! Varför jag åkte och tittade om just det huset stog kvar förstår jag inte :P haha.

Iallafall, idag slutade F tidigt så han kom hem och la sig på soffan och somnade :P. Medans tog jag ställde mig och bakade kakor för vi var bjudna på fika hos Jonas och Carro för att hon fyllde år idag, jag tycker inte riktigt om att komma tomhänt på kalas så jag bakade kakor och tog med åt henne i en fin burk :). Men vi åkte dit ganska sent, innan var vi på ön hos F´s föreldrar och fick kinamat där med dom och sedan strax efter 8 åkte vi iväg på kalas.

Imorrn är ju många lediga, bland annat F, så imorrn tänkte vi kanske gå och kika på Hattparaden med Jonas och danne om vädret tillåter. Annars har jag planerat in storstädning, mycket skit överallt, känns som vi är nyinflyttade men det är 2år sen vi flyttade hit :P det måste städas ordentligt här! Och när vi ändå talar om lägenheten så är det lite jobbigt att vara som mig ibland, jag vill gärna göra om.. mycket och ofta. Jag köper något sen efter att jag har haft det ett tag kommer jag på att jag vill ha nått annat, tillslut har man tusen hyllor och grejjer som står överallt för att man vill byta :P men man har tyvärr inte råd med allt man vill ha. Så är det!

Jisses vilket långt inlägg det här blev, om iprincip inget nödvändigt :P haha , tror det blir sängen nu. Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR