Söndag

Hejhejhej.

Idag är det söndag och jag är ensammen för att F är iväg och fiskar. Jag vet inte vad jag ska göra, ganska skönt och mest inte göra nånting också.

Men i fredags var det ju midsommar och var bjudna ut till mikkas stuga vid bandsjön. Vi kom dit vid 1tiden och jag och mikka började göra "lunchefterrätten" som var en hallonpaj medans grabbarna gick ut och högg lite grenar för att göra lite fint. Första cidern tog vi också vid den tiden. Sedan försökte vi få upp ett partytält, gick inte alls så vi gav upp med senare när jonas kom försökte dom igen att slå upp det och då gick det bättre. Så vi satt oss under tältet och åt Midsommarlunch, sill,potatis,korv,köttbullar,ägg.. ja sånt ni vet. Men då börjar det regna och vi tycker att vi sitter ju under tältet så det gör inget, innan det börja regna igenom tältet :P då fick vi springa in med all maten och sätta oss inne istället :P. Sedan på dagen satt vi mest och surrade, innan det var dags att äta igen.. middag och det blev såklart grillat. till efterrätt blev det cheescake. Sedan blev det kortspel och dricka och chips och vi hade himla kul, vi spelade ett jätteroligt kortspel! Haha. Vid 2 nån gång gick alla och la sig men jag och danne var inte speciellt trötta så vi satte oss i köket och spelade kort tills klockan var 4 på morronen. Då gick vi också och la oss och sov till 9-10 nånting. Sedan städade vi och åt frukost och sedan vid 12 åkte vi ut till ön och var där mest hela dagen , F och hans pappa mekade med bilen och jag somnade i svärföreldrarnas soffa. Jäklar vad trött jag var igår! Igår på kvällen var vi hos peter och tittade på nån film Hereafter hette den tror jag och var inte speciellt bra :P.

Tack alla iallafall för en trevlig midsommar!

Mikka sitter och pysslar med lunchen

Grabbarna ger sig ut på gren-jakt!

Osså blev det lite somrigare när dom var färdiga.

Det förbannade tältet!

Den lilla stunden vi fick sitta ute och äta lunch..

innan vi fick springa in..


Grabbarna precis när vi skulle käka!

Jaa.. jag vet inte. :P

Skål!

tjejerna!


Ja,det blev inte så mycket mer bilder.. synd att vi inte tog nån när vi spelade det där roliga kortspelet :P. Näe, nu tror jag det är dags för en promenad här. Ha en bra dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR