Söndag

Hallådär!

Här sitter jag med färg i håret, med förhoppning att det ska bli lite ljusare brunt, har gjort avfärgning, såg ut som en morot förut ;P

Annars då, vi klev upp vid 10 idag kanske.. vaknade ganska tidigt och ofta.. börjar bli varmt i sovrummet (fult att jag och fia satt å prata om att det var varmt i sovrummet nu men jag sa att vårat var okej.. not anymore! :P).

Igår grillade vi här ute på våran balkong, jag,F och danne. Sedan kom fia och vi drack några cider och nån drink sedan kom grabbarna på att dom skulle gå nån tarzanstig  borta i bergeforsen så vi hängde på, den var dock inte lika rolig som dom på söder! Efter det åkte jag och fia hit igen och kollade på Dumma mig lite sedan gick fia hem och precis då kom F hem, så vi kollade på tv lite,käkade godis och sedan sooova.

Ikväll blir det också grillat fast ute på ön med F´s syster.. och danne skulle nog med han också.
Näe, snart är det dags att skölja ur färgen, ska kolla på lite DH repris som går på tvn medans tror jag ;). Ha en jätte mysig söndag nu!

Gårdagens middag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR