Tisdag

Hejdär.

Idag klev jag upp vid 9 som vanligt. Har precis varit ute på en promenad med embla.

Nu tänkte jag lägga mig i soffan för jag mår lite konstigt.. Jag brukar ju ha ont i huvudet ganska ofta men nu var det ett tag sen jag hade varje dag,flera dagar i streck men nu har det nog satt igång igen.. har haft ont sen i lördags nu. i fredags började jag helt plötsligt må illa när vi satt på restaurangen i sthlm och sedan dess har jag även mått illa, lite bättre idag. Har ont i ögonen också, även fast jag inte har linser, svider i dom när jag får vatten i dom, tog tempen förut och det var lite mindre än vad man brukar ha? man ska ha runt 36-37,nånting men jag har 35,3. Så jag tror jag lägger mig i soffan och försöker vila lite. Måste ringa veterinären också,embla kanske har öroninflammation!

ha en bra dag! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR