Tisdag

Heej.

Jag har legat i sängen med huvudvärk/migrän typ hela förmiddagen. Det började med att jag satt och målade på mitt nya projekt och fick plötsligt ont i huvudet så jag tänkte att det kanske var pga färgen,lukten å sådär. Så jag gick därifrån, satt mig ute på balkongen för att få lite frisk luft. Men det hjälpte inte så jag gick in och la mig i sängen och grät en skvätt för att det gjorde så ont! Hittade ingen ipren eller inte äns alvedon(som jag ändå inte vill ha men vad som helst hade ju dugit då kände jag!).. hittade sedan en gammal migräntablett som jag tog och sedan efter mycket omochmen hittade jag 2 ipren i en av mina väskor, tog båda två och en kladdkakemuffins och satt på balkongen och sakta men säkert kände jag att det försvann. Nu är det bra igen men fasen vad jobbigt det är med huvudvärk! När jag slappnade av gjorde det ondast i huvudet så jag passade på att rensa massa papper och reklam som låg på köksbordet. Ska fortsätta med nästa hög som ligger här i vardagsrummet :P. Men jag såg nog ut som att jag kom direkt från en knarkarkvart när jag väl kom ut med embla, mysbyxor och tjocktröjja(i 25graders värme), världens största och struligaste hår och solbrillor och gick som en zombie.

Igår kväll var F iväg och fiskade igen som sagt, han var på lite dåligt humör så jag passade på att baka muffins tills han kom hem igen. Kladdkakemuffins blev det, väldigt enkelt och snabbt att slänga ihop :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR