Torsdag

Halloj!

Idag är det lite gråmulet väder, men det regnar ju inte så det blir en liten promenad om stund sedan tänkte jag städa lite, behövs verkligen. Vi ska fira midsommar hela dagen imorrn och kommer nog inte hem förns lördagkväll, så då vore det skönt att komma hem till en städad lägenhet också :).

Igår var jag på birsta, det är ju fortfarande massa rea överallt så jag hittade en ring och ett par trosor på rean, sedan köpte jag även ett par nya leggings(dock inte på rean) för mina leggings har en tendens att alltid gå sönder! Köper jag en för liten storlek eller vad är det? man vill ju inte ha leggingsen hängandes heller så jag måste ha storleken jag har :P tur att dom är billiga så man kan köpa nya när det behövs.

Näe, nu äre det snart dags att ge embla lite mat,sedan promenad och sedan pang på städningen! Ha en bra dag.

Superfina ringen jag hittade på rean :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR