Torsdag

Hejsan.

Imorse vaknade vi runt 10 och F åkte och köpte lite frukost och när han kom hem så klev jag upp ;). Sedan har vi varit ute hos F´s föreldrar för hans pappa skulle hjälpa han med nå försäkringspapper, även jonas kom dit och vi alla fikade. Sedan mötte jag,F och jonas upp danne och åkte upp till norraberget nånstans där och släppte hundarna lite. Sedan hem till jonas och fikade lite till :P Sedan hem till F´s föreldrar igen för att käka middag,grillat ;) och sedan till maxi med danne och köpte lite korv och grillgrejjer för imorrnkväll ska jag,F,jonas och danne grilla nånstans :).

Känner att jag har druckit för mycket kaffe idag, har så himla ont i magen :/ brukar bli så av kaffe, inte allt kaffe men av vissa sorter tror jag. mysko. Aja, nu ska jag kika på tv eller nånting, ha en bra kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR