Torsdagmorgon

Hejsanhejsan.

Klev upp för ca 45minuter sedan och stoppade in kyckling i ugnen, vi åker ju till sthlm idag när F slutar och vi vill komma iväg så fort som möjligt så jag tänkte att då tar vi med oss mat, slipper vi stå och laga den,äta och sedan åka. Så vi tar med mat och stannar någonstans efter vägen och käkar :)

Igår kväll hade vi fikabesöka, tingen och mikaela, dom kom hem från deras 2månader långa asienresa här i veckan så dom ville man ju träffa och höra massa roligt. Hon hade med sig en häftig bikini åt mig ↓ hade önskar mig en i turkos så den var ju perfekt :) Tack snälla!

När jag ändå håller på med bilder kan jag bjuda på en bild på gårdagens middag, pasta med lövbiffsås.. himla gott faktiskt! :)

Nu ska jag gå och titta på kyckling och fixa lite frukost. Ha en bra dag, hörs innan vi åker!


Fia

Trevlig bil resan neråt :) kör förisktigt




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR