Favvo, dumma mig och friterad banan

Ja, kvällen har jag spenderat med min mamma. Hon kom och hämtade mig och vi åkte ut på maxi och handlade.. hon skulle handla tills på lördag när jag och bubben,sebbe och dessi, mormor och lasse ska på middag hos mamma och per :) Sedan var vi även på bolaget och öb. Sen konstaterade vi att vi inte orkade åka hem och börja laga mat så vi skulle köpa och jag skulle bestämma.. lättare sagt än gjort (för min del, vi kan säga att jag har lite problem med beslutsångest och sånt :P) så innan vi kom fram till vad vi skulle äta så blev det några extra varv i rondeller och ja, det är mammas uppfostringsteknik. Men vi kom fram till kinamat och då är ju våran lilla restaurang här i korsta helt fantiskt, så vi åkte dit och köpte, jag tog min favorit (som vanligt, så slipper man få panik över att ha massa att välja mellan :P) biff med bambuskott och mamma tog kyckling med cashew och varsin friterad banan med glass till efterrätt. Vi tog med allt hem till oss och har suttit här och käkat och fikat och kollat på dumma mig, äntligen fick mamma se den! Hon tycker om barnfilmer lika mycket som mig :)

Och nu sitter jag och väntar på att min boyfriend ska komma hem från hockeyn. Sen blir det sängen! Godnatt på er allihopa!

Här ligger dom.. dom små bananerna och gottar sig i FETT! haha. jag vet inte om jag har ätit friterad banan tidigare men det var ju gott, speciellt med glassen till.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR