Fredag

Ikväll ska vi ha middagsfrämmande. Danne är här och jonas och carro kommer också. Så nu sitter vi här och väntar mest på att dom ska komma. Sitter och dricker lite vin :)

Så idag har jag och danne sprungit runt i birsta och gått på systemet och både maxi och willys för att handla till maten. Fick en avi om att min skjorta hade kommit den hade kommit, så jag var ju bara tvungen att ha den ikväll :) så vi åkte och hämtade ut den.

Inatt kunde jag inte riktigt somna så jag tog en halv tablett och sov som en stock :P men jag kände mig lite trött efter den nu på dagen så danne och jag tog och fikade lite, gjorde chokladbollar och drack kaffe :) får se om magen blir lika pigg som jag :P

Mitt gigantiska vinglas(älskar dom!) och en smygtitt på skjortan :)




Ha en härlig kväll allihopa!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR