Kväller.

Hej igen..

Det blev ändrade planer å jag åkte till mamma istället eftersom att det skulle vara hockey på tvn här :P. DH var bra som vanligt, vad ska vi ta oss till när denna underbara serie är slut!? usch,hemska tanke :P. Imorrn ska jag på nått grejjs som jag har blivit kallad till från arbetsförmedlingen, fantastiskt. Alltid lika roligt ;)

Tänkte dela med mig av en gammal bild.. en lite fest i våran förra lägenhet, vi hade ju så kul den där kvällen men aldrig lyckats göra om det :P


Näe. nu säger jag godnatt och sov gott!


Fia

Jaa det var en riktig rolig kväll :D vi måste ta o ses nu, sjukt dåligt att vi inte setts på en månad typ :/ sedan får vi försöka få en rolig fest som den där igen :D

Hanna

Hehe jaa! vi träffas mindre nu när vi bor nära varran :P

fia

haha jag vet men det ska det bli ändring på ;) vad gör du på lördag kväll ?:)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Kung Evve

Har du gjort din design själv? : Skitsnygg!


Blogg: http://kungevve.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR