Lördag

Hejsan!

Idag har vi lite konstigt väder här uppe i norrland, ganska fint hela tiden med sol och sådär och helt plötsligt börjar det snöa eller vad man ska kalla det :P Men samtidigt såg jag idag på morronpromenaden att det har smält väldigt bra, snart är våren här.. imorrn byter vi till sommartid :)

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit hemma och plockat och städat lite. Läste på fb att det var mycket folk i birsta så jag kände att jag inte behövde åka dit :P men det gör ju inget för jag var ju där igår. Och igår kväll var ju både Johanna och Danne här och vi kollade på Lets dance och efter det åkte johanna hem och jag och danne spelade mario till 3 på natten :P haha.

Tänkte ta ut embla på en extrasväng och sedan om ett tag blire middag, idag står det lax på menyn :)

Jag har en ljusstake som jag fick i julklapp eller födelsedagspresent för läänge sedan, tycker den är söt men tyckte att den självklart skulle se bättre ut i vitt..

Så den fick bli vit.. mycket bättre :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR