Lördagnatt

Nu är vi hemma igen, vi har som sagt varit på middag hos mamma och per för att mormor och lasse är på besök. Så det var jag och bubben, sebbe, mormor och lasse, mamma och per. Vi fick förrätt som var små tunnbröd med gubbröra,fick smaka snaps till men det var fasen ingen höjdare :P. Till varmrätt blev det lammfilé med potatis/sötpotatisgratäng,mummasås och sparris, sååå goott! :) Sen innan efterrätt hade vi lilla julafton eftersom mormor inte kunde komma på jul och inte förns nu så fick vi ta julklapparna nu.. jag fick bland annat en jättegod doftande kräm och en stavmixer med massa tillbehör,super bra! Sedan blev det efterrätt som mamma hade sett på halv åtta hos mig, en cheescake liknande med pepparkaksbotten,jättegod. Och även mina macarons som dom alla tyckte var goda :) roligt! Sen blev det någon drink och vi satt och prata en massa.

Nu har vi nyss kommit hem och var ut med embla och nu blire väl sängen snart då, imorrn tänkte vi nog ta en sväng på birsta sen på kvällen blir det kanske en fika hos mamma så vi hinner träffa mormor igen innan dom åker hem. Sov gott nu!

Mee, innan vi åkte till mamma






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR