Meningslös grej och shopping!

Nu har jag varit på den där grejen som arbetsförmedligen hade kallat mig till, det var i tonhallen och det stor på pappret att man skulle "få chansen att träffa jobbcoacher" , en sån har jag redan haft och tyckte inte att jag behövde en ny men jag tänkte att jag kan ju bara gå dit, gå runt lite och gå igen. Så fort man klev innanför dörrarna fick man ett papper där det stog "innan du lämnar den här lokalen ska du ha valt en jobbcoach" WHAAAT?! Vilket lurendrejjeri :P Men en gubbe hoppade genast på mig och en annan tjej och pratade om sig själv och massa så jag valde honom och gick :P. Det blir säkert bra!

Efter det gick jag till stan och hittade en suupersöt klänning för ynka 99:- så den fick följa med hem! Visar senare :) Nu ska jag diska lite sedan fixa en macka och kolla på OC när det börjar ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR