Onsdag

Hallådär,

Idag vaknade jag samma tid som vanligt, käkade frukost och gav embla mat.. men henne mage ville tydligen inte ha maten för allt kom upp igen. Sen gick vi ut på en promenad och sedan var jag ner på stan och var på arbetsförmedligen, alltid lika kul.. men jag har kvar hoppet om att dom ska vara till någon hjälp. Gick en sväng på stan och fick äntligen tag i ett försvaretshudsalva! haha jag vart nästan chockad när dom sa på apoteket i birsta att dom inte säljer dom längre! Men på apoteket i stan finns dom iaf :)

Sen blev det middag när bubben kom hem och sedan testade vi att ge embla mat igen och det gick bra så då fick hon lite till och sen var vi ut på promenad. Sen låg vi bara i soffan och kikade på tv och vid 7tiden blev vi bjudna på födelsedagsfika hos bubbens kusin så vi hoppade upp ur soffan och kastade på oss lite finare kläder och åkte iväg till kusin där danne med familj var och även johanna, så det vart massa fika och massa surrande, himla trevligt.

Och nu ska jag slå på en kopp te och kika på tv, ha en bra kväll och godnatt.

Den bästa!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR