Säsongspremiär och bil

Godkväll..

Här ligger jag i sängen och ska försöka sova tidigt.. imorrn måste jag nämligen upp i tid för att jag ska på nått grejjs på arbetsförmedligen, FUN!

Ikväll har jag iallafall varit hos mamma och kollat på säsongspremiären av DH,äntligen äntligen. Och jag tog bilen dit, och ja,det är en stor grej för jag har nog inte kört bil sen december :p haha, när snön kommer håller jag mig gärna ifrån ratten (men jag har kört i halka och snöstorm så jag skulle kunna köra) men jag har inte behövt köra så då låter jag bli :) jag har även kommit på att jag har körkortet i ett år :) eller faktiskt över ett år, 1mars var det ett år. Men när jag skulle åka var mamma tvungen att stå och titta när jag skulle backa :P

Nu ska jag läsa en av amelia tidningarna jag fick av mamma och sedan sova för tydligen måste jag stänga ner det här för att min pojkvän tycker det är roligt att jag inte kan stava :P Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR