Söndag

Hejsan.

Igårkväll hade vi en trevlig kväll, jag,bubben,danne,tingen och mikaela. Vi gjorde hemmagjorda hamburgare med potatisklyftor och sallad,hur gott som helst! Sen vid 22 åkte tingen och mikaela hem så vi for och köpte lite godis och sen hem igen och tittade på en film som hette The other guys, jag tyckte inte att den var speciellt bra :P det är en action/komedi.

Idag vaknade vi vid 10 och klev upp och åt frukost och funderade på vad vi skulle göra, strax före 1 kom vi på att vi skulle åka upp till dollarstore så vi hoppade in i bilen och åkte. Köpte en massa smått och gott, bland annat en muffinsform så nu kan jag göra riktiga muffins :)

Och nu ligger min trötta pojkvän brevid mig här i soffan och snarkar, men jag tänkte väcka honom nu så vi kan gå på en promenad innan vi ska börja med maten, ikväll blir det älgfärsbiffar :)!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR