Söndag

Hej söndag!

Nu kan jag äntligen berätta att jag har varit helt ensam hela helgen, känner att man kanske inte ska säga sånt innan, man vet aldrig vilka tokar som läser här. Men jag har iallafall varit själv, med embla såklart. F åkte till fjällen i torsdags och kommer hem idag. Sen jag flyttade hemifrån har jag sovit ensam 1natt tror jag :P så jag är lite ovan men det är jätte bra att vara ensam och ifrån varandra ibland, då får man sakna varandra och känner hur mycket man älskar varandra, jag har fått många söta sms av F i helgen :) ♥

Men jag har ju inte varit görolös för att jag var ensam, i fredags var ju Johanna och Danne här hela kvällen och igår blev jag bjuden på middag hos mamma och per, där blev det fläskfile och potatisgratäng och chokladmouse till efterrätt! Super gott. Och sen har jag ju haft bilen hela helgen för mig själv så det har gått bra, det är mest den där biten att somna ensam som är lite jobbig, men det gick ju bra :)

F kommer hem om nån timme så jag tror jag ska baka muffins så vi kan fika när han kommer hem :) Ha en bra dag så hörs vi kanske senare.

Me today :) mycket väl medveten om att jag måste färga utväxten ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR