Söndag

Hallåhallå,

Vi har varit ute i birsta idag, var på ikea och köpte lite smågrejjer vi behövde, lampor,batterier och ljus. Där mötte vi mamma och mormor som också var ute och shoppade. Sen var jag en sväng på birsta city medans bubben var hem till sin mam/pap och klippte sig. Jag köpte dock ingenting, hittade en jättefin blus som jag har tittat på förut och nu fanns det bara 1 storlek kvar.. stl 44! haha liiite stor, skulle ha köpt den när den var ny :/

Nu ska jag snart börja med maten sen blire väl en sväng bort till mamma och fika lite.

Mormor ville köpa en blomma till mig så vi gick på buketten och jag fick välja vad jag ville ha så det blev en vit orkide :) Tycker dom vita är finast. Och den får stå på köksbordet.




Ha en mysig kväll!


Henrylotta

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Blogg: http://henrylotta.blogspoo.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR