Tisdag

Hejsan.

Just nu är det paus på OC så jag passar på :P

Idag är det både kvinnadagen och semmeldagen om jag inte missförstått :P. Vi får se om vi åker och köper en varsin semla men jag klarar mig faktiskt utan också. Förövrigt idag så har jag och embla varit ute och jäklar vad hon blir skitig alltså, ibland lyckas hon dra sig runt i snön innan vi ska gå in så allt smuts försvinner så hon bara är blöt.. ibland inte! idag gjorde hon inte det så jag har gått här och förföljt henne med skurmoppen.

Förut klädde jag på mig och smetade på lite mascara för jag tänkte åka ut till birsta men sen när jag var färdig kände jag att jag inte orkade :P så jag sket i det och stannade hemma. Nu ska jag kolla vidare på OC, hörs sen.

Den smutsiga hunden när hon var liten.. :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR