Tisdag

Halloj!

Idag har vi härligt väder här uppe i norrland, jag tog på mig skoterstövlarna och tjockjackan när jag gick ut med Embla men kände genast att det var för mycket :P

Igår åt vi middag när F kom hem, danne var också här men han åt köpt kinamat (vi åt hemlagad ;P) och sedan blev det en sväng på birsta och efter det blev det en sväng till matfors för att hämta dannes bil och sedan hem till oss igen. Vi tittade på tv och åt muffins :)

Var lite svårt att få en bra bild på maten i stekpannan men :P det är iallafall stekt ris med kyckling och massa annat gott :)


Nu är det vänner i 30min sedan OC! Och ikväll kommer mamsen så ska vi såklart kolla på DH :) tjoho!


Nicolayingelin

Very interesting site --- quite informative


Blogg: http://nicolayingelin.blogh2o.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR