Tisdag - pepparpeppar!

Pepparpeppar brukar man säga när vill ha turen med sig. Igår pratade jag med pappa och han sa att han hade varit förkyld och frågade om jag hade klarat mig frisk.. "Jaaa,jag är nästan aldrig sjuk" MEN jag glömde pepparpeppar.. igår kväll började jag känna mig konstig i halsen och idag vaknar jag upp.. sjuk! typiskt! Snorig och ont i halsen, dock ingen feber, det har jag ganska sällan. Jag vaknade när F skulle åka på jobbet klockan 06.30.. kunde inte somna om! klev upp klockan 7, kokade en kopp te och la mig i soffan och tittade på massa serier som tack och lov går på tvn på mornarna. Sen somnade jag faktiskt till 2 gånger vilket var skönt.
Började nästan gråta i sängen i morse när jag insåg att jag har en hund att gå ut med :p orkar inte!

Nått annat jag verkligen inte orkar just nu är att städa, vilket är ett måste för ikväll får vi besök av F´s kusin som har jobbat på köksavdelningen på IKEA (så då förstår ni nog vad det handlar om ;P) och han är tok allergisk mot pälsdjur så jag måste städa bort vartenda hår. + att jag ska följa med mamma vid 3tiden och hämta ihza hos veterinären.

Jag lär stupa i säng ikväll! Ha en bra dag alla!


Jennie ♥

hoppas du får en fortsatt bra dag!


Blogg: http://jennsiii.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR