Tisdag

Hejsan..

Vaknade lite tidigare idag.. har ätit frukost och sitter nu framför datorn. Jag hatar våran tv just nu, HATAR! Man kan inte kolla på ett helt program på NÅN kanal utan att tvn ska hacka sig igenom det, helt värdelös mottagning, hur gör alla andra då när dom kollar på tv? vi har en skitful bordsantenn som står på en högtalare, funkar skit, verkligen skit. Snart kommer jag stänga av den och aldrig mer slå på den.

Idag är en sån där dag då jag inte har lust med nånting, måste diskaför ikväll kommer mamma och per och kollar på film men det känns som att det kommer ta väldigt lång tid att få undan den där satans disken. Ja,ni ser vad trevlig jag är idag :P Det är kallare idag också så jag vet inte om det blir nån överdrivet lång promenad. Hejdå.


Christine

Hej tjejen! Fin blogg och supersnygg header!

Gå gärna in och kolla i min smyckes-blogg och säg vad du tycker! :) /Christine


Blogg: http://christylebychristine.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR