Tisdagkväll

Hallådär

Ikväll har mamma och Per varit här och tittat på film, vi såg I rymden finns inga känslor och fikade en massa till den. Jag tyckte filmen var sådär, ingen jätte höjdare.. men sen var den ju svensk också :P jag är inget stort fan av svenska filmer igentligen..

Har precis tittat på kvällens avsnitt av halv åtta hos mig eftersom vi tittade på film missade jag det.. och jag kände att jag måste skriva för jag vart så irriterad! Om ser den här veckan så vet ni monic(stavning?) som var värd igår, hon går på nån jäkla diet där man inte får äta kolhydrater, så den ohyffsade kvinnan åt knappt av maten!! WHAT, hon lämnade skalet på pajen, lämnade moset till varmrätten och lämnade HELA efterrätten? Så oförskämt tycker jag.. jag menar hon kommer ju inte bli världens fetaste för att hon äter det där en gång. Varför går man med i ett sånt där program när man inte äter det mest vanliga sakerna? :P Nej,usch.. blev så irriterad.. ingen som håller med?

Haha näe nu ska jag inte vara arg men det är dåligt hyffs tycker jag :P. Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt på internett.. drack 2 koppar kaffe till fikat så vette sjutton när jag ska lägga mig ikväll, haha.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR