Torsdag

Igår på födelsedagsfikat provade jag på att dricka kaffe (jag brukar bli dålig i magen av kaffe och det tycker jag är synd för jag tycker ju faktiskt om det, kaffet alltså, inte att ha ont i magen :P) men jag tog kaffe ändå, och klarade mig ifrån magont så jag vet inte om det har och göra med vilken sort det är eller nått. MEN klockan var runt 20.00 när vi drack kaffe och det fick man ju sota för.. halv 2 inatt gick jag och la mig.. klarvaken. vet inte vad klockan var när jag somnade men. Satt och tittade på tv4 play innan jag gick och la mig, både halv åtta hos mig och sveriges mästerkock. Har mycket i mitt huvud nu också, både viktiga och mindre viktiga saker som jag har att tänka på så jag inte kan somna..

En av sakerna jag tänker på är mitt hår, ovanligt va? Nu har jag kommit till den ständigt återkommande tanken "nu är håret för långt, det bara hänger, jag har det alltid i svans eller knut på huvudet.. å hur kul är det?!". Då kommer jag alltid på att jag ska klippa mig osså blir det för kort och sen ångrar jag mig. JÄMT! ALLTID! Och det är samma denna gång, fast den här gången går funderingarna i kortare än någonsin, fast ändå inte superkort (för jag har ju aldrig haft speciellt kort). Det här är det kortaste jag har haft ↓ och det var ändå strax nedanför axlarna.. nu funderar jag på strax ovanför axlarna.. hjälp mig. Jag älskar mitt långa hår men det går faktiskt inte att göra något med det :P


Aja,nog om detta.. nu är det snart dags för en promenad, igår och idag är det lite kallare, vilket betyder mindre slask = mindre smutsig hund! jippi! Hörs senare gör vi.


Anonym

Fia

Du är fin i håret hur du än gör med det :) du passar i både långt och som på bilden tycker jag :) / fia

hanna

hehe jaa,tack. men jag lyckas alltid ångra mig :P

Anna


Blogg: http://a
Anna

klart du ska klippa kort, skitsnyggt ju :) det är superfint nu också, men kanske roligt med nått nytt :D


Blogg: http://annaalindgren.blogg.se/
josefin

Du var jätte fin med kort, som på bilden! :-)


Blogg: http://johosefine.blogg.se/
Hanna

Anna; jaa,tack men jag har världens beslutsångest :P och brukar som sagt alltid ångra mig :P.



Josefin; Tack :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR