Frajdäj

Hejsan.

Var ute på balkongen förut och stökade runt och märkte att det regnade :/ trist! Så jag väntade tills det hade slutat så gick jag och embla ut på en prommis.

Sedan har jag tagit tag i städningen, har städat badrummet, sovrummet lite, vardagsrummet och ska ta och dammsuga överallt lite senare. Jag har även planterat om blommorna som nu står i köksfönstret,superfint blev det såklart ;). Och just nu håller jag på att baka, blir cupcakes idag :) vi tänkte kanske bjuda hem våra kära familjer på fika imorrn så då måste jag ju baka (alltid kul med en anledning till att baka ;P). Jag har precis tagit ut dom ur ugnen nu. Tror dom blev bra.


Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske nån film eller nått, baka lite till kanske? ;P hehe. Men nu är klockan alldeles strax 3, det må ni väl veta vad det betyder vid det här laget.. juste, OC! Hörs senare.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR