Fredag

Idag lånade jag mammas bil och tog med mig Johanna upp till härnösand, mamma tipsade om en inredningsbutik så vi hittade till den och jaaa,det var myycket fint! ojoj, skulle kunna handlat hur mycket som helst! :) men jag nöjde mig med en dörrmatta(som vi faktiskt var i behov av en ny) och en köksgrejj att ställa stekspadar och sånt i :) Blev även en Mcflurry och sedan hem.

Nu ikväll har vi käkat middag, blev min egen version av allstars chipotlepasta.. gottgott! :) Och nu är danne här och vi funderar på vad vi ska hitta på, blir nog iallafall en film senare iaf.. och en massa popcorn! :)

Imorrn ska Jag,F och danne kanske vara med Jonas och carro och ta nån drink och sådär. På dagen tänkte vi fara och slänga lite skräp som fortfarande finns kvar efter renoveringen.

nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig kväll i det tråkiga vädret!

Kvällens middag!

Köksgrejjen! :)

Men behöver jag änns säga att jag ääälskar nya dörrmattan?! :) Så jäkla nice! Den var även på halva priset nu!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR