Fredagen den 13de.

Nån som haft nån otur idag då? inte jag vad jag har märkt än iaf.

Idag har jag jobbat på dagis mellan 7.30-16, vi har varit ute och hoppat i vattenpölar och inne och ritat och pysslat och grejjat. Bjöds även på kladdkaka i personalrummet, mycket trevligt :). F är och grillar hos danne men jag kände att jag verkligen bara ville vara hemma och slöa ikväll (är ju inte van att kliva upp vid 5.30 direkt :P), även fast inte dom skulle göra nått speciellt hos danne hemma heller så ville jag bara vara hemma. Men jag ville också grilla så då passade jag på att prova våran bords/elgrill som vi fått av F´s farmor för nått år sedan. Eftersom att man inte får grilla på balkong så är den jättebra för med den får man grilla på balkong eftersom det inte ryker. Det blev spett med kyckling,svamp,paprika och lök. Jag hade ingen potatis av något slag hemma så jag blev utan men det gick bra det med, blev lite sallad till.


Just nu sitter jag med hårfärg i håret, ganska skönt att 1 förpackning räcker till hela håret, förut var jag seriöst tvungen att köpa 4 förpackningar om jag skulle färga hela håret, vilket jag sällan gjorde. Om en stund ska jag skölja ur färgen sedan blir det en promenad med embla. Sedan tända massa ljus och poppa en massa popcorn och slänga sig i soffan :) Ha en fin fredagkväll!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR