Lördagkväll/natt

Hejsan.

Idag har vi inte gjort så mycket, var uppe strax efter 10 och åt frukost sedan tänkte vi åka på ikea och kolla på en ny badrumsmatta men vi sket i det när vi kom dit och insåg att det var många som skulle ha nya badrumsmattor.. eller nått annat :P. Sedan handlade vi lite till middag som blev tacos, för en gångs skull var det faktiskt länge sedan vi åt tacos :P så det var gott :)

Nu ikväll har jag kollat på kvällen är din och sedan har jag,F och danne kollat på nån film som hette Vanishing(?), nått sånt.. inte så bra, handlade typ om några skuggor som dödade folk? haha jaja. Nu är dom ute och kissar med embla och sen ska vi titta på Little fockers.

Ha en mysig kväll och godnatt!

Tänkte bjuppa på bilder på våran nya gardin som jag har gjort, mycket nöjd om jag får säga det själv, älskar ljus/lime grönt nuförtiden :) och vilken skillnad det är med vita fönster!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR