Lördagnatt

Vi får väl först och främst tacka för att vi fortfarande lever, enligt en domedags profet skulle jorden gå under ikväll vid 18 tiden, det gjorde den inte. Jag tror dock att om jorden ska gå under(medans vi är här,för nån gång ska den ju försvinna) så tror jag att det bara kommer ske och vi kommer inte vara beredd på det, för fy fasen vad jobbigt och sitta och vänta på att jorden ska gå under och vi alla ska dö.

Nej, uscha.. inge mer sånt.. ikväll har vi haft en supertrevlig kväll här hemma med grillad middag med Jonas och lukas och sedan kom ju även bror och desire ner och drack vin med oss, mycket trevligt :) vi bjöd även alla på glass och jordgubbar och sedan åt vi en jäkla massa popcorn och surrade. Dom tyckte jag skulle med på krogen men det tyckte inte jag då klockan faktiskt var strax efter 00.30 när dom åkte. Så jag stannade hemma och här sitter jag nu, har ätit en hård macka med potatissallad på,gott eller?!?!

Mums middag med grillad fläskfile, potatissallad och sallad.

glass och jordgubbar, satt som en fläskläpp!

Och ikväll har jag som sagt faktiskt druckit vin,på riktigt.. en hel flaska.. inget att vara stolt över,får väl se hur man mår imorrn MEN det var ett väldigt lättdrucket vin, jag som faktiskt vill lära mig dricka vin men hittils inte klarat många klunkar, här har vi vinet! ett vitt sådant! Koonunga Hill heter det.


Så tack alla inblandade för en trevlig kväll, Godnatt och sovgott!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR