Måndag

Hejhej.

Verkar ha gått dåligt för blogg.se i helgen men nu ska det ju funka så jag skriver nu då och ser om det funkar, skrev ett halv långt inlägg igår men det kom tydligen aldrig upp.

Imorse ringde klockan 05.40.. det gick dock faktiskt riktigt bra, var inte speciellt trött när jag skulle kliva upp. F sjutsade mig till dagis innan han åkte på jobbet. Jobbade 7-13.30 idag och när jag slutade kom danne och hämtade mig för vi skulle äta middag hos han(var ju dock såklart ändå jag som fick laga mat :P) och sen ikväll har vi varit ute på en lång promenad från gångviken bort till ljusta och stannade hos peter och sandra och drack lite vatten och gav embla vatten och sen tillbaks igen.

Nu har vi precis kommit hem och tydligen är det hockey på tvn nu så jag är ju inte super intresserad,kanske hoppar in i duschen.. imorrn börjar jag klockan 9! Ha en bra kväll!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR