Måndagkväll

Hej igen.

Jag låg och kollade på OC och sedan kom F hem från jobbet, då åkte vi till Taurus och jag fick en ny tatuering! Har tänkt på den ett tag så nu slog jag till, det är en text, väldigt lite text(man måste vara ganska nära för att kunna läsa den :P) och den sitter nedanför ena skuldran, gjorde ont.. jajamen. Inte lika ont som den stora på nedre delen av ryggen dock men ändå, höll i händer tills dom blev vita :P haha. Innan jag lägger ut bild ska den få läka lite, vill inte visa bild när den är röd liksom :P Kanske kommer en bild imorrn.

Sedan åkte vi hem och gjorde mat som blev chikennuggets med ris och currysås. Sedan blev det en sväng på affärn för att köpa smör så F kunde göra chokladbollar som vi nu har suttit och mumsat på medans vi tittat på tv.

Snart ska F få smörja tatueringen sedan blir det väl sängen om en stund, imorrn är det tvättdag. Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR