Monday

Tjabba.

Idag var jag uppe strax före 7 för att sjutsa F på jobbet så jag kunde ha bilen idag. Jag skulle ut på ett uppdrag och behövde då bilen. Kom hem för en stund sen och har nyss ätit lite lunch och ska snart ner för att tvätta lite. Sedan blir det en prommis med embla och sedan ska vi åka och hämta F när han slutar, ja.. så ser min dag ut ;P. Ikväll kanske det blir någon promenad också om det är fint väder.

Igår var jag som sagt hos mamma, det var jag,sebbe,mamma och per som käkade go´middag.. köttfärsbiffar,ugns potatis och kantarellsås! Och sedan tårta. Sedan kom F och hämtade mig och vi åkte hem. Mamma fick en pastaslev(som hon hade nämt att hon behövde ;P) och en bukett rosor av mig.

Näe,nu är det dags att gå ner i tvättstugan, ha en bra dag!

Jag i lördags ;P
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR