Onsdag

Hejsan!

Har ni haft en bra dag? Det har jag, har haft dag 3 av 5 på dagis. Började 7.30 och slutade 16. På förmiddagen fick ju vara inne eftersom det dundrade på ganska bra ute, vi såg dock ingen blixt. På eftermiddagen efter lunch gick vi ut och var ute ända tills jag gick hem. Men såklart hittade vi på massa roligt att göra inomhus också.

Jag fick gå hem ca 20minuter tidigare eftersom att det var så lite barn kvar och F skulle igentligen hämta mig för skulle äta hos hans mamma och pappa för han skulle hjälpa sin pappa med nånting men eftersom han inte slutade förens 20 minuter så började jag gå och hann ända hem till dom ;P. Sen kom alla hem och då fick vi köttbullar och makaroner,gottgott. Sedan hade jag sett ett par shorts jag ville kolla på igen, så vi tog en sväng dit och kollade, fanns inte i stl M som jag hade provat men S gick också bra så jag hängde undan dom tills imorrn så jag fick tänka lite till ;) sedan köpte vi vaniljsås och åkte tillbaks till F´s mamma och pappa och fick rabarberpaj med vaniljsås :)

Nu är vi hemma och ishockeyn på tvn = jag vid datan ;P Blir sängen om nån timme, ska upp samma tid imorrn men lite kortare dag. Ha en fortsatt bra kväll så ska jag fortsätta leta före bilder på köket så jag kan visa er nångång :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR