Onsdag

Hej där.

Idag ringde klockan kl 9, ville inte sova lika länge som igår. Nu på dagen har jag och bror varit hos mamma och gått med embla och ihza, vi släppte dom på en gräsmatta så dom fick springa av sig lite och busa. Sedan skulle jag ju sy men jag kände att det så himla lång tid så jag tyckte det var lika bra att ta med maskinen hem, så jag ringde till bror så fick han komma och hämta mig igen och sjutsa hem mig.

Föresten, en sop måste vara den bästa investeringen ever! haha, vi köpte en sop nu när vi gjorde om köket, innan har vi inte haft nån.. men det är ju verkligen super för en sån som mig som väldigt ofta känner att det är jobbigt att dra fram dammsugaren varje dag. Nu är det bara att svepa runt med sopen lite så är det klart!

Just nu är det OC (men paus såklart) sedan ska jag väl börja med lite middag och ikväll tänkte jag fortsätta sy och kanske flytta tillbaks vitrinskåpet in till köket (står nu i vardagsrummet).

Ha en bra dag, hörs kanske senare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR