Onsdagkväll

Hej där!

Idag har jag varit på amf,andra dagen den här veckan.. efter jag hade varit där blev det en sväng på stan, köpte mig ett par nya solisar(pilot!) och två toppar. Sedan åkte jag hem och gick ut med embla och sedan har jag plockat lite som vanligt, äntligen burit ner dörren som vi hade till vardagsrummet under renoveringen :P.
Till middag blev det något så lyxigt som varmkorv med bröd! haha, men jisses vad gott det var :)

Nu ikväll tog jag med mig embla och skulle gå en sväng men väl ute såg jag ett stort mörkt moln komma emot oss så jag bytte väg och gick en kortare sväng, när molnet väl var framme vid oss hade bleknat ut och såg inte lika regnigt ut! Men när vi nästan var hemma började det ändå regna så tur ändå att jag inte gick så långt.

Nu tänkte jag ta och fixa lite kvällsfika, sedan bädda rent i sängen! Ha en bra kväll allihopa.

Pilotisar, väldigt stora dock! kanske lite för stora? äsh,dom får duga :)

Tubtoppar med band som knyts runt halsen(konstig förklaring?) sitter jättefint iallafall, blev en vit och blå(?) var väldigt nytt av mig att köpa en sån färg men den var fin, fanns fler fina färger så kanske måste bli nån till, dom var billig :)


Jesperalisha

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Blogg: http://jesperalisha.blogstie.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR