Söndag

Igår var vi och åt middag hos F´s mamma med henne och systeryster. Sedan sjutsade han mig till Emelie och vi drack cider och vin och surrade och kollade på postkodmiljonären. Strax före 00 började vi gå in mot stan och hamnade på memento där jag träffade desire och hennes kompis,träffade en jäkla massa gamla kändisar, tappade bort emelie och sedan strax före 2 kom F och hämtade mig. Då åkte vi och tog 2 cheeseburgare i driven på Mc sedan hem. När vi kom hem la vi oss i soffan och tittade på hockey från usa :P gick och la oss vid 3.
 
Sov till 11 idag tror jag, klev upp och vi åt frukost sedan har vi och danne varit på birsta och dom har båda köpt nya skor,likadana :P och nu har vi precis ätit här hos danne(han är ensammen hemma hela veckan så då passade vi på att grilla ;) ) och nu är vi alla så himla trötta så jag vet inte vad vi ska göra..

Igår på dagen hade vi fika främmande av mamma,per,amanda,birgitta och johanna. Jag hade bakat cupcakes för första gången faktiskt och en rulltårta(inte första gången), väldigt gott blev båda. Visar bild på cupcakesen nån annan gång för just nu funkar det inte att lägga upp bilder? Appropå köksbilderna så kommer dom när jag har hittat några bilder på hur det såg ut innan :P

Ha nu en bra kväll.

Uppdatering; vi åkte hem till oss och just nu står pojkarna och bakar kladdkaka :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR