Söndagförmiddag

Hejsan!

Igår hade vi en himla trevlig kväll här hemma hos oss, runt 5 tiden åkte danne och hämtade Jonas och carro medans jag och F fixade oss färdiga. När dom kom gjorde vi alla pizza tillsammans, och sedan satt vi oss ner med lite dricka och väntade på att pizzorna skulle bli färdiga. Sedan åt vi och sedan fram med spelen! :) Jag och carro var i ett lag oh grabbarna var i ett lag. Jag och carro vann såklart alla gånger :P 2 gånger på Rita och gissa och ! gång på Alias ;) hehe. Vid 1 kom en taxi och hämtade dom och då passade vi på att åka med till haga för att sedam gå mer till Mcdonalds för att käka varsin Bigmac meny :) Sedan blev det taxi hem, vi var väl hema runt 3 nångång :P.

Det blev ganska mycket dricka, cider,vin och drinkar.. så imorse när jag vaknade så hade jag ont i huvudet, kändes ungifär som att hjärnan var så svullen att den snart skulle komma ut genom öronen! :P Men jag tog en ipren och det gick över. Men det blev inte mycket sömn, vi var i säng vid 4 tror jag och vaknade 9 :P som tur var ville F och danne (som sov över här) se nån film som jag inte var intresserad av så jag somnade skönt i soffan medans ;) Till frukost blev det nudlar.

Nu har jag nyss varit ute med embla, tur att jag gick när jag gick för alldeles nyss började det tokblåsa och hagla! Ska bara slöa nu på dagen, vi städade imorse, plockade undan en jäkla massa burkar och flaskor, dammsög och torkade golven och nu har jag slagit igång diskmaskin med all disk från igår. Ikväll ska jag på middag hos min älskade mamma på morsdag! Ha en bra dag nu!

Varning för bildbomb!

Här har vi precis börjat så här var det ganska lugnt ;P






En mycket koncentrerad danne..

Jag gjorde en varsin inte så frozen strawberry daiqiri till oss tjejer!




Här ser ni tjejlaget gå mot en säker vinst ;)


Glad F :)

Mycket dricka som sagt :P

Charader?


Grabbarna blev väldigt glada när dom gissade rätt :P

Städning imorse som sagt ;)


Tack alla inblandade för en trevlig kväll! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR