Söndagkväll

Hejsan.

Idag har vi haft en härlig dag, det har ju varit kanon väder här hos oss idag. Sol och runt 20+ :) Så först på dagen efter vi hade käkat frukost så gick vi upp till korstaskolan för där var det loppis men vi gick ju mest upp för att lämna tillbaks vinöppnaren som vi hade lånat av våra grannar igår när vi märkte att min var borta :P dom som vi lånade den av hade ett eget bord med grejjer där uppe på loppisen så vi passade på att kika förbi.

Sedan var vi iväg till peter och sandra och fikade ute på altanen med dom och jonas och malin. Sedan var vi bjudna på middag ute på ön hos F´s föreldrar, blev grillat såklart ;) även danne kom dit och käkade och efter middagen åkte jag,F och danne och hämtade upp peter och sandra och deras hund zingo osså åkte vi ut till bergeforsen och där fick hundarna bada :) zingo var inte alls lika glad över det som embla var :P embla älskar att bada och slänger sig ut i vattnet och zingo får man kasta i :P

Sedan for vi hem och då var klockan runt 20.30 tror jag.. då tittade iaf jag och F på nya tecknade filmen Rio, den var sådär faktiskt.. den hade väl nån rolig stund men ingen höjdare igentligen.



Nu ska jag bara kika runt lite på internett sedan blir det sängen, godnatt på er!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR