Söndagkväll

Hejhej.

Idag har jag varit ute på birsta med mamma och köpt lite dekoration till köket. Blev lite krukor och blommor och grejjer. Sedan åkte vi och köpte fika och åkte hem till oss och fikade, sen kom Per, F och danne var också här såklart. Har satt upp några hyllor och fått färdig diskmaskinen, nu ska bara rörmockaren hit så vi får vatten till den. Det ända som saknas sedan är taklister och golvlister, som nog får vänta till nästa månad. Annars äre fasen klart! Men jag ska såklart dekorera färdigt innan det blir några bilder.

Vi kom nyss hem från mamma och Per, vi blev bjudna på middag där, mycket gott var det. det tackar vi för!

Igår var det valborg, jag,f och danne käkade biteline pizza och drack lite öl och cider och sedan gick vi upp till fia och crille och spelade tp, jag vann absolut inte :P Det var pojkarna som var bäst igår.

Nu ska herrarna här göra en rabarberpaj :P ha en trevlig kväll nu allihop!

Bjuder på bevis att jag faktiskt har hjälpt till jag med ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR