Tattoo

Här är den, den nyaste i samlingen. Den sista bilden var inte så fin men det var den ända jag fick där det faktiskt går att läsa ;)

Det är en bit text ur en låt som är en av min mammas favorit låtar,

You are a force, you are a constant source
Yes you are a shining light, you light up my life.
                              L & T


Den här tatueringen gjorde jag för min mamma och pappa, L&T står för Laila & Tommy (min mamma och pappa) jag ville visa dom hur mycket jag älskar dom och vad dom betyder, och att jag tycker att jag inte kunde få bättre föreldrar,utan dom hade jag ju varit någon helt annan, vilket jag aldrig skulle önska. Ni lyser upp mitt liv ♥

Mamma blev tårögd när hon fick se den, så den var helt klart värd smärtan! :P




Fia

Skit snyggt :)

Hanna

Tack :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR