Tisdag

Hejsan.

Igår skrev jag inget för att jag inte tänkte på det och för att jag inte hade så mycket att skriva. Men på kvällen var jag,F och danne ut på en långpromenad, plingade på hos mamma för att få lite vatten men ingen var hemma så vi gick upp till Jonas och lånade lite där istället. Sen när vi kom hem kikade vi på film lite sedan vare sängen som gällde.

För idag skulle tillochmed jag upp tidigt för jag skulle på nått grejjs på amf, har varit på det förut men eftersom jag har anmält mig där igen var jag tvungen att gå igen. Efter det tog jag en sväng på stan, hundra år sedan jag var på stan känns det som, hittade ganska mycket fint :P men köpte inget, hängde dock undan en långklänning och en kjol om jag skulle vilja köpa det imorrn, imorrn fick jag nämligen en ny tid på amf :P.

Snart ska jag ut med embla, blir nog ingen långis eftersom det blåser så otrevligt :/ Sedan tänkte jag ta och städa lite och ikväll är det DH känns som att det kan vara säsongsavslutning!

Ha en bra dag!

Det här shortsen hade kommit i posten idag, beställde dom nån gång förra veckan så ganska bra leveranstid ändå, för att vara från england tror jag ;) vita jeansshorts med hödmidja,superfina :) lite stora i benen men.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR