Tisdagkväll

Tjabba.

Idag har jag som sagt haft tvättdag, har sprungit uppochner mellan kl 12-17 men det behövdes. Väldigt skönt att få bort all tvätt, nu äre bara börja fylla korgen igen ;)

Sedan blev det middag som blev köttbullar,potatismos,gräddsås och lingonsylt :) gottgott. Lite senare tog jag och embla en promenad bort till mamma och kikade på plastikturisterna och DH :) Sedan kom F och hämtade oss och vi åkte hem.

Har ni föresten hört att en gubbe i usa(eller vart det var) som har forskat i bibeln hela livet har nu sagt att majaindianerna hade fel om att jorden ska gå under i december år 2012, den här gubben säger att det är nu på lördag,21 maj, som slutet kommer. En jätte jordbävning kommer skaka om hela världen och ska alltså vara slutet, runt klockan 18 på kvällen. Vi håller tummarna för att vi slipper det!

Nu blir det snart sängen tror jag, godnatt på er allihop.

Juste, bild på min nya tatuering kommer imorrn, det är svårt att få en bra bild på den :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR