Tisdagkväll

Heej och godkväll.

Ikväll har jag varit med bror(och hans 2 inneboende) i hans gamla lägenhet och knäppt kort som han nu har lagt ut på blocket. En av hans inneboende brukar vara hundvakt åt sin systers hund (tror jag att det är), iallafall så heter hunden enzo och är stoooor, han är stor på riktigt. Men han är så otroligt snäll, han är precis som embla och och vänder rumpan till och vill bli kliad. Jag satt mig på huk i hallen och då kom han och la sitt gigantiska huvud på mina knän :P så söt. Iallafall, efter det åkte jag och bror hem hit och jag skickade bilderna till honom. Sen åkte vi båda till mamma, jag satt och sydde en av mina gardiner, jäklar vad tid det tar att sy(eller det är ju att nåla som tar tid), jag blev inte klar med den idag så jag ska fortsätta imorrn. Sedan tittade jag,mamma och bror på DH och sedan fick jag ta våran bil hit till korsta och bakom körde bror sin motorcykel och sedan fick jag sjutsa tillbaks han till mamma så han kunde köra hem sin bil.. sedan hem.

När jag kom hem fick jag vika en massa tvätt, min duktiga pojkvän har nämligen varit hemma och tvättat ikväll. Det är väldigt ovanligt.. därför tycker jag att han var dutkig ;P Nu ska jag kika runt lite på internett och kanske lite tv, jag måste bli trött innan jag går och lägger mig annars blir jag tokig av att snurra runt i sängen utan att kunna somna! Godnatt iallafall.

Han ser inte så stor ut på bild, men i verkligheten är han mycket större.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR