Torsdag

Hejsan.

Idag har jag sytt färdigt min första gardin, den blev så fin! :) jag ska göra en till likadan i ett annat tyg men då tog tråden slut så då ställde jag undan maskinen :P måste köpa ny tråd så jag kan göra färdigt den. När F kom hem  sa han "Men, va fint du har gjort!" så det var kul att han tyckte den var fin också :) Så håll utkik, kan vara så att det kommer upp bilder på nya köket imorrn ;)

Annars då, jag tog en promenad till willys förut för att köpa några småsaker till min middag, F är på basket så han skulle äta snabbt så han fick blodpudding. Till mig blev det pastasallad, gottgott :)


Nu tänkte jag strax gå ut på en promenad med embla och sedan ska jag kanske plantera mina blommor som ska vara i köksfönstret. Sedan blir det väl tvn resten av kvällen! Ha en bra kväll nu allihopa.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR