Fredag

Hallådär!

Vad är det för dag idag, fredag. Och vad betyder det? Jo,städdag! Jag brukar städa rejält på fredagar, plocka undan allt skit och dammsuga och sånt. Så jag klev upp i tid så jag skulle hinna städa på förmiddagen. Gjorde det och var ut med embla och sedan tog jag en sväng ut på birsta. Skulle köpa julstjärnor till fönstrena i vardagsrummet och sedan läste jag i fias blogg att boom öppnade idag så det blev såklart en sväng dit också, hittade lite smått och gott :). Blev en vända på systemet och birstacity också.

När F kom hem åkte vi och handlade till middag som blev typisk go´fredags middag, kyckling och potatis/sötpotatisgratäng, sallad och ett glas vin till det, mums tyckte vi! :) Medans vi väntade på att middagen skulle bli klar pyntade vi och hängde upp alla stjärnor (fick vänta med det till han var hemma eftersom han också tycker det är kul och mysigt att julpynta :) ). det saknas dock nånting i fönstret i köket, kanske inhandlar något dit imorrn. Till vardagsrums fönstrena blev det iallafall två stoooora stjärnor! Jag tycker att fönstrena är så stora så det behövs verkligen stora grejjer i dom där fönstrena, och det blev ju kanon! :)

Ikväll äre bara jag och F ♥, vi myser i soffan framför hockeyn och så fort den är slut blire idol ;) Vi köpte även en påse godis förut så den kommer fram lite senare också, vi är fortfarande mätta efter middagen ;P. Hoppas ni alla andra också har en supermysig kväll! ♥






Imorrn är det middag och partaj hemma hos kicki med en massa härliga tjejer från klassen och några till :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR