Fredag

Heej.

Idag var vi i skolan klockan 9, vi hade opponering och var färdiga vid 12, åkte hem till embla och hann mest bara börja värma mat från igår som jag skulle käka till lunch och då kom F hem. Dom hade fått sluta tidigare för att det är röd-dag imorrn.

Så nu har jag städat hela lägenheten, plockat,torkat,vattnat blommor,diskat,dammsugit och torkat golv! Efter att jag hade varit ut med embla tvättade jag av hennes fötter innan hon fick gå runt i lägenheten :P haha. Jag tycker det är så mysigt och härligt att ha en fräsh lägenhet till helgen :).

Sen ska vi åka och handla lite till middagen, ikväll slår vi till på förrätt och varmrätt! Och efterrätten blir väl godis och chips till idol och nån film ;) Ha en super mysig fredagkväll ni också! Lite senare kommer det bilder på våran nya sänggavel föresten ;)

Sugen någon? ;)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR