Fredagmorgon

Nu var det tydligen ett tag sedan jag skrev. Har inte haft något att skriva antar jag :P. Är ledig från skolan idag!

Igår kväll skulle F och hans pappa på hockey så jag och F´s syrra tog en sväng på birsta, jag förstår inte att man aldrig hittar nått när man vill hitta :P. Vi snurrade runt på birsta tills dom stängde och sedan åkte vi på maxi för Johanna skulle handla mat, jag handlade lite småsaker jag med. Vi köpte med oss lite bröd och lite goda röror och åkte hem till F´s mamma och pappa och fikade bröd,röror och te med deras mamma medans vi kollade på lyxfällan. När grabbarna kom hem från hockeyn åkte jag och F hem.

Jag är som sagt ledig idag så jag tänkte kanske städa lite, börja kolla på rapporten jag ska skriva. Ja,lite sånt. Ha en bra dag!

Juste, jag skulle visa örhängena jag fick uppe på södra berget, det kommer snart!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR